تن کاته: رونالدو مثل مسی خاص و ویژه نیست؛ژابی رهبر ارکستر بارسلوناست
 
بروزترین وبلاگ فوتبال

تن کاته: رونالدو مثل مسی خاص و ویژه نیست؛چابی رهبر ارکستر بارسلوناست

یکی از مربیان اسبق بارسلونا به این نکته اشاره کرده که ستاره پرتغالی رئال هیچ وقت به حد و اندازه های ستاره آرژانتینی بارسا نخواهد رسید

هنک تن کاته، دستیار اسبق سرمربی بارسلونا در صحبت هایی به این نکته اشاره کرده که توانایی های لیونل مسی در دنیای فوتبال بی نظیر است و کریستیانو رونالدو به اندازه مسی خاص نیست.

هر دوی این ستاره ها در بازی اول تیمشان در رقابت های این فصل لیگ قهرمانان اروپا هت تریک کردند. مسی  در بازی با آژاکس 3 گل زد تا تعداد گلهای اروپایی اش را به عدد62 برساند و 9 گل با رکورد رائول، برترین گلزن تاریخ رقابت های لیگ قهرمانان اروپا فاصله داشته باشد و رونالدو نیز سه بار دروازه گالاتاسرای را باز کرد

دراین میان تن کاته که دوران حضورش در باشگاه بارسلونا با ظهور پدیده ای به نام لیونل مسی همراه بود حالا اعلام کرده که ستاره 26 ساله پرتغالی هیچ وقت به سطح و اندازه های مسی نمی رسد؛ چون چیز و قابلیت ویژه ای را کم دارد.

تن کاته 58 ساله در گفتگو با آ.اس گفت:« مسی بی نظیر است. هیچ بازیکن دیگری مثل او نیست و او کاملا در سطح دیگری است. نه کریس رونالدو در نزدیکی اوست و نه نیمار؛ چون مسی بازیکنی از دنیای دیگری است. کریستیانو در سطح خیلی بالایی توپ می زند ولی لئو قابلیت ویژه ای دارد که رونالدو از آن بی بهره است.»

ژابی ارناندس دربازی 4شنبه شب بارسلونا در اروپا مقابل آژاکس روی نیمکت ذخیره ها نشسته بود و جایش در ترکیب اصلی را به سسک فابرگاس داده بود. حالا تن کاته اعلام کرده که جراردو مارتینو سرمربی بارسلونا نباید به نیمکت نشین کردن این بازیکن موفق عادت کند:« ژابی باید بازی کند. او رئیس است و مثل یک رهبر ارکستر، تیم را در زمین رهبری کرده و ریتم بازی را کنترل می کند. او کارگردان بازی است.»

این مربی هلندی که حالا سرمربی موقت اسپارتا روتردام است، دستیار فرانک ریکارد در بارسلونا بود و با کمک ریکارد بارسلونا را به دومین قهرمانی اش در لیگ قهرمانان اروپا در سال 2006 رساند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوشی را در این وبلاگ سپری کنید با آرزوی خوشی و موفقیت شما.شاد زی و پیروز زی
آخرین مطالب

نویسنده های گل

 
 
 
cache01last1676736644